728 x 90


8- مشکاة الانوار

8- مشکاة الانوار

برنامه رادیویی تبیان نور – قسمت هشتم
معرفی نرم افزار مشکاة الانوار

در هشتمين برنامه از  سري برنامه هاي «تبيان نور» که از راديو قرآن و با موضوع معرفي نرم افزارهاي قرآن کريم پخش مي شود، نرم افزار مشکات الانوار – کتابخانه جامع علوم قرآني معرفي گرديد اين نرم افزار کاري از مرکز تحقيقات کامپيوتري علوم اسلامي (نور) است که در دربرگيرنده متن کامل قرآن کريم و کتب علوم و معارف قرآن کريم به صورت تمام متن مي باشد. امکانات پيشرفته کتابخانه ديجيتال نور در اين نرم افزار بر روي کتابهاي تفسير قرآن کريم قابل استفاده مي باشد و محيطي بسيار جذاب براي مطالعه و تحقيق فراهم آورده است.

استفاده از اين نرم افزار به تمامي قرآن پژوهان توصيه مي گردد. در هشتمين برنامه تبيان نور، نرم افزار ياد شده معرفي گرديد و محتواي آن تحليل و نقد شد.

اين برنامه با کارشناسي حجت الاسلام والمسلمين محمد علي محسن زاده و با حضور ميهمان ارجمند جناب حجت الاسلام والمسلمين مرتضايي از دست اندرکاران توليد اين نرم افزار توليد شده است

اين برنامه از توليدات راديو قرآن مي​باشد که در سال 1391 از آن راديو، پخش گرديده است.

براي دانلود اين برنامه، بر روي يکي از لينک هاي زير کليک کنيد. اين فايل به صورت mp3  و با فرمت 24 کيلو براي دانلود آماده شده است و نه و نيم مگابايت حجم دارد و پنجاه و شش دقيقه مي باشد.

دانلود برنامه رادیویی تبیان نور – قسمت هشتم

ادمین
ADMINISTRATOR
PROFILE

مطالب

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

آخرین نوشته‌ها

بیشترین نظرات

ویدئوها