728 x 90


7- قرآن همراه نور

7- قرآن همراه نور

برنامه رادیویی تبیان نور – قسمت هفتم
معرفی نرم افزار قرآن همراه نور

با گسترش کاربرد تلفن هاي همراه پشتيباني کننده از جاوا در ايران، بسياري از موسسات به نگارش و توليد نرم افزارهاي مبتني بر جاوا براي گوشي هاي موبايل، روي آوردند. در اين ميان نرم افزارهاي اسلامي متعددي توليد گرديده است که پرداختن به قرآن کريم ـ اين آخرين و کاملترين کتاب آسماني ـ سرلوحه اين تلاش‌هاست.

در اين موضوع، يکي از بهترين نرم افزارهاي همراه قرآن کريم براي جاوا معرفي مي شود که علاوه بر متن کامل قرآن، ترجمه آيت الله العظمي مکارم شيرازي دامت برکاته و نيز برگزيده تفسير نمونه که با همکاري جمعي از نويسندگان زير نظر آيت الله العظمي مکارم شيرازي تهيه شده است قرار دارد. قلم متن قرآن در اين نرم افزار قابل انتخاب است و نيز جستجوي آن مناسب است.

در هفتمين برنامه از  سري برنامه هاي «تبيان نور» که از راديو قرآن و با موضوع معرفي نرم افزارهاي قرآن کريم پخش مي شود، نرم افزار قرآن همراه نور معرفي گرديد

اين نرم افزار کاري از مرکز تحقيقات کامپيوتري علوم اسلامي (نور) است که در دربرگيرنده متن کامل قرآن کريم با امکان جستجو و نيز داراي ترجمه آيات و برگزيده تفسير نمونه است.

در هفتمين برنامه تبيان نور، نرم افزار ياد شده معرفي گرديد و محتواي آن تحليل و نقد شد.

اين برنامه با کارشناسي حجت الاسلام والمسلمين محمد علي محسن زاده و با حضور ميهمان ارجمند جناب مهندس عبدالعلي زاده مدير بخش نرم افزارهاي همراه مرکز تحقيقات کامپيوتري علوم اسلامي و از دست اندرکاران توليد اين نرم افزار توليد شده است. اين برنامه از توليدات راديو قرآن مي​باشد که در سال 1391 از آن راديو، پخش گرديده است.

براي دانلود اين برنامه، بر روي يکي از لينک هاي زير کليک کنيد. اين فايل به صورت mp3  و با فرمت 24 کيلو براي دانلود آماده شده است و نزديک به هشت مگابايت حجم دارد و چهل و سه دقيقه مي باشد.

دانلود برنامه رادیویی تبیان نور – قسم هفتم

ادمین
ADMINISTRATOR
PROFILE

مطالب

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

آخرین نوشته‌ها

بیشترین نظرات

ویدئوها