728 x 90


محور مقاومت

حکایت پایمردی در برابر ستم و عدوان

امروزه کشورهای جهان اسلام در قبال مساله فلسطین به دو محور «مقاومت» و «سازش و خیانت» (از جمله عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی) تقسیم شده است. این اختلافات در موضع‌گیری‌های رسمی این کشورها در قبال غزه و حمایت از مساله فلسطین به‌وضوح نمایان می‌شود.

در برنامه «معادله نصر» حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان از مراودات خود با حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای و توصیه‌ها، تصمیمات و نقش ایشان در برهه‌های مختلف و حساس منطقه سخن گفته است؛ گفت‌وگویی اختصاصی و مفصل که میان نشریه مسیر وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب و سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان انجام‌ شده است و درباره مکاتبات، مراودات و دیدار‌های خصوصی رهبر مقاومت با رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

مشاهده مستند معادله نصر (همه قسمتها)

مستند «هفت دقیقه تا تل آویو»، روایتگر نقش شهید حسن تهرانی مقدم در تجهیز گروه‌های مقاومت فلسطینی و لبنانی در قالب برنامه ثریا است. بخش‌هایی از مصاحبه‌های این مستند با چهره‌های شاخص مقاومت در لبنان و ایران ضبط شده است.
لینک مشاهده فیلم

مستند «خاطرات تکه تکه»، حکایت نشنیده و دیده نشده از شهید ابومهدی المهندس و شهید حاج قاسم سلیمانی است که از زبان علی خفاف روایت می‌شود. دکتر خفاف معاون شهید ابومهدی بود که مهمترین و مطمئن ترین شاهد و راوی اتفاقات شب ترور پدران جبهه مقاومت است.
مشاهده فیلم

بخشی از سخنان شهید حسین امیرعبداللهیان در خصوص شخصیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
لینک فیلم

ارابه عنکبوت
این برنامه به عملکرد نیروهای مقاومت لبنان و فلسطین در برابر تانک های مرکاوای اسراییلی می پردازد.
لینک فیلم

مستند «بزرگترین بدرقه جهان»، روایتی است از بدرقه‌ی بی‌نظیر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت در کربلا، تهران، مشهد و کرمان.
لینک فیلم

ترانه بازگشت
نگاهی به ادبیات و شعر مقاومت فلسطین از آغاز تا کنون و حمایت های مقام معظم رهبری از آن
لینک فیلم

ادمين
ADMINISTRATOR
PROFILE

مطالب

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

آخرین نوشته‌ها

بیشترین نظرات

ویدئوها