728 x 90


اسرائیل: تیغ استکبار در قلب سرزمین‌های اسلامی

 این مستند، با نگاهی تاریخی و ریشه ای، چگونگی اشغال سرزمین فلسطین و تشکیل اسرائیل را مورد بررسی قرار می‌دهد و سپس به وقایع پس از سال ١٩۴٨، از جمله نسل کشی و آوارگی مسلمانان و شرایط اجتماعی حاکم بر مهاجران یهودی و شکاف‌های آن از نظر جامعه‌شناسان اسرائیلی می‌پردازد.  مستند 5 قسمتی اسرائیل از

 این مستند، با نگاهی تاریخی و ریشه ای، چگونگی اشغال سرزمین فلسطین و تشکیل اسرائیل را مورد بررسی قرار می‌دهد و سپس به وقایع پس از سال ١٩۴٨، از جمله نسل کشی و آوارگی مسلمانان و شرایط اجتماعی حاکم بر مهاجران یهودی و شکاف‌های آن از نظر جامعه‌شناسان اسرائیلی می‌پردازد. 

مستند 5 قسمتی اسرائیل از دورن

مستند «زیتون تلخ» اوضاع سیاسی لبنان پس از حمله اسرائیل به لبنان، عملیاتهای مربوط به حزب الله شامل جنگ های چریکی و عملیاتهای استشهادی، کشتار صبرا و شتیلا، گفتگو با خانواده های شهیدان عملیات های استشهادی؛ قسمتهایی از سخنان امام خمینی (ره) در مورد اسرائیل را به تصویر می کشد.
مستند زیتون تلخ – همه قسمت ها

مستند فرا نما بررسی تاریخچه اقدامات ضدحقوق بشری رژیم صهیونیستی
مستند فرا نما – همه قسمت ها

مستند «مرزهای مقاومت» با محوریت تشکیل رژیم صهیونیستی در سال ۱۹۴۸ و ۶ جنگ بزرگ است که بین این رژیم غاصب با کشورهای عربی حاشیه فلسطین نظیر مصر، لبنان، سوریه و اردن رخ داده است. در هر قسمت از این مجموعه یکی از این جنگ‌ها به شیوه‌ای دقیق روایت شده و اتفاقات قبل، حین و بعد از آن مورد بررسی قرار می‌گیرد.
لینک مشاهده – همه قسمت‌ها

مستند سرزمین مادری
روایتی از شکل گیری رژیم صهیونیستی و سالها مقاومت مظلوم فلسطین و طوفان الاقصی
لینک مشاهده

و چند فیلم دیگر:

مستند « شکوفه های زیتون » – ناگفته هایی از اسرائیل و صهیونیسم | قسمت اول

مستند رویای بازگشت با موضوع نقشه‌های رژیم صهیونیستی برای یهودی سازی قدس – شبکه افق

ادمين
ADMINISTRATOR
PROFILE

مطالب

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

آخرین نوشته‌ها

بیشترین نظرات

ویدئوها